اینترنت خیلی گسترده است. مقالات زیادی در مورد موضوعات زیادی وجود دارد. برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید، به یک جستجوی خوب و یک موتور جستجوی خوب نیاز دارید. با این حال، نحوه وارد کردن جستجوی خود به همان اندازه مهم است. این مقاله نکاتی را ارائه خواهد کرد.

ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به شما در تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان کمک کنند. اگر ترافیک شما نشان می دهد که مخاطبان شما می آیند، نگاهی می اندازند و بدون تحقیق می روند، باید ببینید که وب سایت شما چقدر سرگرم کننده و آموزنده است. در نظر بگیرید که شخصی را برای آزمایش رابط کاربری خود استخدام کنید و صادقانه تجربیات او را با استفاده از محتوای خود شرح دهید.

برای افزایش رتبه صفحه باید هنگام انجام سئو صبور باشید. تغییرات مهم یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر تاریخ ایجاد سایت شما خیلی قبل نیست، ممکن است ساخت سئوی شما چند ماه طول بکشد. درست مانند یک تجارت سنتی، ساختن نام شما زمان می برد.

خرید نرم افزار سئو ممکن است خرید خوبی به نظر برسد، اما همیشه باید از این نوع سیستم های خودکار اجتناب کنید. اگر دانش کافی برای ایجاد کمپین خود را ندارید و احساس می کنید باید پول خرج کنید، این کار را با برون سپاری کار سئوی خود به یک شخص یا شرکت واقعی انجام دهید. کسب و کار شما آنقدر مهم است که نمی توانید آن را به دست نرم افزارها بسپارید.

هنگام استفاده از حضور در رسانه های اجتماعی برای افزایش رتبه سایت اصلی خود مراقب باشید. داده‌هایی که در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود (به عنوان مثال بایوس فیس‌بوک و توییتر) ارائه می‌کنید باید با کلیدواژه‌های اصلی وب‌سایت شما مطابقت داشته باشد. این رابطه بین این دو ایجاد می کند که می تواند به بهبود موقعیت حضور شما در رسانه های اجتماعی و سایت اصلی شما کمک کند.

توجه داشته باشید که عنکبوت های جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند، آنها فقط می توانند متن را بخوانند. شما باید متنی را در توضیحات تصاویر و تگ های تصویر خود بگنجانید تا بتوان آنها را در نتایج موتورهای جستجو پیدا کرد. با استفاده از تگ "ALT" تصویر، می توانید کلمات کلیدی و متن را اضافه کنید، که می تواند به عنکبوت کمک کند تا با مطالعه اطراف تصویر شما را به طور موثر پیدا کند.

یکی از راه های مطمئن برای افزایش ترافیک وب سایت شما، بررسی آمار ترافیک برای محبوب ترین کلمات کلیدی موتور جستجو است که در حال حاضر بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورند. از آن کلمات جستجو به عنوان موضوع برای چند پست بعدی خود استفاده کنید، زیرا آنها موضوعات پرطرفدار را با علاقه ثابت برای بازدیدکنندگان نشان می دهند.

ایجاد بک لینک یک تکنیک خوب سئو است، اما از لینک دادن به محله های بد خودداری کنید. تعداد بک لینک‌هایی که سایت شما معمولاً روی رتبه صفحه نتایج موتور جستجوی سایت شما تأثیر مثبت می‌گذارد، با این حال هر بک لینک از محله‌های بد می‌تواند سایت شما را با ایجاد ارتباطی که باعث جریمه کردن وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو می‌شود، مقصر کند. هنگام ساخت بک لینک بهتر است از سایت های بزرگسالان، سایت های قمار و مزرعه های لینک رایگان برای همه اجتناب کنید.

یکی از بهترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو، انتخاب کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص و مرتبط است. شما می خواهید یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید و سپس صفحه خود را برای آن کلمه یا عبارت خاص بهینه کنید. علاوه بر این، انتخاب کلمات کلیدی خاص یا عبارات کلیدی، نتایج جستجوی بسیار بهتری نسبت به استفاده از اصطلاحات گسترده به شما می‌دهد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند تا حد زیادی بر رتبه شما در لیست موتورهای جستجو تاثیر بگذارد و به شما در بازاریابی اینترنتی برتری دهد. با کمی تنظیم عبارت، می توانید فهرست موتور جستجوی بالاتری داشته باشید. اگر در مناقصه کلمات کلیدی تبلیغاتی هستید، می توانید با تغییر کلمات پس انداز قابل توجهی به دست آورید تا زمانی که ترکیبی را بیابید که همچنان برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کند.

از ابزارهای ردیابی برای دنبال کردن بازدیدکنندگان از طریق وب سایت خود استفاده کنید و ببینید کدام صفحات بیشتر بازدید می شود. اینها صفحاتی هستند که باید تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی خود را روی آنها متمرکز کنید. ترافیک و سئو رابطه همزیستی دارند. سئوی خوب ترافیک را افزایش می دهد و افزایش ترافیک تلاش های سئو را موثرتر می کند. تمرکز بر بخش‌های پربازدید سایت، تلاش‌های بهینه‌سازی شما را سازنده‌تر می‌کند.

برای هر صفحه در وب سایت خود تگ های توضیحات متا با کیفیت بالا بنویسید. انجام این کار واقعاً بر امتیاز شما تأثیر زیادی نخواهد گذاشت، اما باعث می شود افراد بیشتری روی لیست جستجوی شما کلیک کنند. این به شرکت شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشد، یا حداقل سرنخ های بیشتری برای فروش در آینده داشته باشد.

اکثر طراحان و برنامه نویسان سایت، فربه کردن متا تگ های خود را با کلمات کلیدی بیش از حد وسوسه انگیز می دانند. با این حال، بهتر است از محدودیت استفاده کنید و از این دام رایج اجتناب کنید. انجام این کار ممکن است منجر به جریمه هایی برای سایت شما شود که در نهایت موقعیت سایت را در رتبه بندی موتورهای جستجو به خطر می اندازد.

از تگ های هدر برای افزایش رتبه موتور جستجو استفاده نکنید. از تگ H1 فقط یک بار در صفحه خود، نزدیک به بالا استفاده کنید. سپس از تگ H2 چند بار، حداکثر 2-3 استفاده کنید. در نهایت، از تگ H3 برای کم اهمیت ترین عنوان های صفحه استفاده کنید. تا زمانی که به این قوانین پایبند هستید، با خیال راحت عناوین خود را با عبارات غنی از کلمات کلیدی پر کنید!

هنگام طراحی سایت خود و تعیین بیشترین اثربخشی، هرگز قدرت گروه تمرکز را دست کم نگیرید

کلمات کلیدی موثر سئو نتایج را در جمعیت‌های مختلف کاربران سایت مقایسه کنید تا همه مخرج‌های مشترک را شناسایی کنید. سپس این اطلاعات را می توان با مشخصات بازار هدف شما مقایسه کرد تا تصمیم نهایی در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی باید تمرکز کنید.

در حالی که ایجاد و حفظ محتوای غنی از کلمات کلیدی در صفحات شما بسیار مهم است، همچنین به همان اندازه مهم است که این کلمات را به روشی طبیعی در صحبت کردن درج کنید. کلمات کلیدی باید به طور منطقی در بافت کلی خود جریان داشته باشند و هرگز نباید به طور تصادفی در آن قرار گیرند. این عمل که به عنوان "پر کردن کلمات کلیدی" شناخته می شود، به شدت یکپارچگی و حرفه ای بودن سایت شما را به خطر می اندازد.

در حالی که استفاده از روش های بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت شما به طور مستقیم مهم و ضروری است، بسیار مهمتر است که شما یک استراتژی سئو قوی در رابطه با سایر وب سایت هایی که به شما لینک می دهند داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید وب سایت خود را از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک تبلیغ کنید و همچنین وب سایت های محبوب را به شما پیوند دهند. یک راه عالی برای اینکه صاحبان وب‌سایت‌ها به وب‌سایت شما پیوند بزنند، پیشنهاد دادن پیوند به وب‌سایت آنها از طریق وب‌سایت شما است.

بدون دانش مناسب، جستجو از طریق اینترنت با استفاده از یک مرورگر جستجو مانند نگاه کردن به یک ساحل شنی است که کیلومترها برای یافتن یک صندوق گنج امتداد دارد بدون اینکه نقشه ای نشان دهد که X کجا را مشخص می کند. با استفاده از نکات این مقاله، در یافتن گنج اینترنتی که به دنبال آن هستید، مهارت خواهید داشت.